Friday, April 16, 2010

kete baru...

Selamat hari jumaat semua. aku ni bru lepas kua ngn bdk2 umah ni..teman member2 aku servis kete + beli tiket wayang.mmg ade perkara menarik td.maklumlah member aku nih sorg pakai cps baru so kene la servise after 1000km pakai. member aku ni sakai sikit dia fobia ngn jem. nyaris2 kitorg patah balik tak jdik kua sebb jalan jem nak g kepong. Dalam hati aku ni pulak menyumpah..lau malas lyn jem baik keje kt kampung je kat hehe. Akhirnye pergi jugak lah kitorg lepas aku bohong dia nnt warranty tak valid after 1000 km.

Sempat gak aku shoot 2 3 gambar kat pusat service tu..kete barulakan.mmg menarik nak djdkan model.hehe.


Smpai kat sane agak lambatla gak diorg buat keje tapi thats not a big matter.bg aku lambat2 pn bgus pekerja tu berhati2.aku tadi buleh pulak buat batak tgk bwh enjin kete tu.pastu siap kene sound dgn supervisor diorg. "Dik nnti jatuh kete tu sush kang. adik tak cover insuran. kete je yang cover insuran" kan aku dah malu kat situ.tp mcm biase la.aku buat buat muke selambe je.tp lam hati.lau dapat insuran pn tara guna dah.aku bukan dapat duit pn.


No comments:

Post a Comment