Friday, April 16, 2010

Kesian...

Baru je aku post pasal keter baru member aku ni tadi..mmg superb la kete dia Proton Satria Neo CPS (handling by Lotus). Tapi agaknye lau handling by Lotus tukang bawaknye noob (newbie) same jugak cam bwk kete biase.
dijadikanlah cerita, petang tadi aku beli tiket movie cite Date Night dgn budak2 ni.parkingla dekat underground the curve. tgk2 pkl 9.45pm ade cite tu.so planning nak blik la.member aku ni punye la syok bwk kete baru mase dia U turn kt parking tu xlepas..haha. pastu langgar divider





Bunyi dia mcm bunyi kita mngunyah biskut..mmg sedap ar. aku ingtkan kene rim. bile balik je tgk bumper depan dia calar.lau kete aku takpe. ni KETE BARU beb. aku sure member aku sorg lagi tu pn berubah muka ms tu..terkedu.nasib baik lah calar kat bwh bumper lau tidak mmg menangis la mmber aku tu..anyway takziah kepada beliau

1 comment: